16 Mayıs 2011 Pazartesi

Bugun...


Bugun hava yagmurlu, butun gun yagan yagmurda yapilacak en guzel sey, evde oturmak, sicak bir cikolata yada kahve  esliginde nette dolasmak..Cem icin Piano kursu, ogretmeni ariyorum. Yarin sabahda Can´in sinifinda ogretmenine yardim edecegim, her  hafta bir anne ogretmene eslik ediyor. Bu sabah Cemi ve Cani okula biraktiktan sonra Can ile beraber sinifta birseyler yaparken onun italyan sinif arkadasini annesi birakti sinifa, cok sekerdi anne saclarinda bigudiler ve  ev kiyafetleriyle..bende hep bir gun yataktan firlamis gibi pijamalarimla cocuklari okula biraksam nasil olur diye dusunurken...Bu italyanlara bayiliyorum, sicak, samimi..Kuaforden yeni cikmis, makyajli, topuklu ayakkabili bayanlardan cok benim gibi gece gunduz yirtik kot pantolanla dolasan biri olan beni cok etkiledi kendisi bu haliyle..Yukaridaki okul fotografi arsivimden, cicekler ise yagmur sonrasi..




 

4 yorum:

  1. Ben taa burdan bayıldım o İtalyan anneye.. :)

    YanıtlaSil
  2. Boyle annelerin olmasi ne guzel demi..:)

    YanıtlaSil
  3. Ben de papatyalara bayıldım :))

    YanıtlaSil
  4. Papatyalar benim favori ciceklerimdendir, bunlari yolda yururken gordum..

    YanıtlaSil