11 Mayıs 2011 Çarşamba

Bir Kitap...

Bu hafta sonu degisik bir muffin yapmayi dusunuyorum, havalarin gunesli olmasi nedeniyle surekli disarida oldugumuz icin pek el islerime ve mutfaga vakit ayiramadim. Bugun Can evde Cem´in de yarim gun okulu var. Okul cikisi arkadasinin dogumgunune gidecek. Bende ev temizligi yapacagim, yarin icin bir yemek menusu dusunecegim, esimin annesi bize yemege gelecek. Ilk bos zamanimda yapacagim is resimdeki battaniyeye biraz daha papatya orup dikmek olacak. Bitirilenler dikildi ama daha fazla olursa daha hos olacak gibi...Gunler o kadar cabuk geciyor ki inanilir gibi degil, bu aydan sonra iki ayimiz kaldi tatil yaklasiyor..Bu arada dun markette bu taze semizotunu buldum, belirli donemlerde cikiyor burada, diger sezonlarda daha farkli olan buyuk yaprakli ve daha koyu yesil renkli olan semizotunun tadi da farkli. Dun domatesli, salatalikli bir salata yaptim, diger kalan kisminida yogurtlu salata olarak yapmayi dusunuyorum. Yada daha once yaptigim sekilde taze incir ve uzum taneleriyle balsamic sirke ve zeytinyagi ile salata, yada yemegini  pisirmek ...


Hem tadi guzel hem de yesil rengin verdigi enerji..

Icindeki tarifler kadar kitap da cok lezzetli gorunuyor..


Icindeki tariflerse bir harika..biberli muffin tarifi bile var..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder