18 Mart 2012 Pazar

Portobello...

Bugun daha once farkli krem peynir cesitleriyle yaptigim buyuk mantarlari daha once yemek yedigim bir Italyan restaurant´inda yemistim. Italyan peyniri Gorgonzola ile yapildi bugun bu mantarlar..Gorgonzola peyniri yumusak mavi ve yesil kuflu bir peynir cesidi. Cok basit bir on yemegi olan bu mantarlari buyuk kahverengi mantarlarla yaptim iclerinede peynir koydum yumusayincaya kadar firinda pisirdim..O kadar cok cesit tarifi varki ustune kucuk domatesler, kucuk soganlar,  taze yada kuru baharatlar konulabilir istege gore. Salatayla yada haslanmis ispanakla servis edilebilir..Ama boyle sade bile harika bir tad..

2 yorum:

  1. Biz burda aynısını kaşar peyniri ile yapıyoruz canım enfes oluyorlar. Ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  2. evet canim oda guzel oluyor bende yapmistim, ayy ben bu mantara bayiliyorumm.

    YanıtlaSil