7 Temmuz 2011 Perşembe

Okul..

Bu sabah Can ile birlikte okula gittigimizde italyan arkadasini ve annesini gordum, pijamalarla sacinda bigudilerle kizini okula getiren anne bugun christian louboutin ayakkabilar, chanel canta elinde full makyajla karsima cikinca ..acaba okulda bir kutlama falan mi varda benim haberim yok diye dusunurken, acelesi oldugunu is ve musteri gorusmesi icin saat 9´da ki randevusuna yetismesi gerektigini soyledi. Kendisi Benetton da alim satim bolumunde yetkili birisi. Buda ofis halleri goruntusu .. disariya birlikte ciktigimizda normalde cocugunu pijamalarla biraktigi haliyle ayakustu konusuruduk hep,  bende onlarin resmini cep telefonumla cektim , bana cocuklarin Vondelpark´ta yuzeceklerini haftaya da piknige gidecegimizi soyledi Can ve sinif arkadaslariyla, ben halen hasta oldugum icin, sesim kisik, bogazim  halen sis, gecen haftaki geziye katilamamistim, haftaya piknikte gorusmek uzere vedalastik..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder