9 Temmuz 2011 Cumartesi

Guzel bir gun...

Son gunlerde yemeklerden sonra kahve icmeye gittigimiz bu sokagi ve cevresini cok seviyorum, sehir merkezine cok yakin olsada ara sokak oldugu icin cok sessiz ve agaclarla cok huzur verici bir ortam. Bu aksamda burda cocuklarla birlikte guzel vakit gecirdik, oyle guzeldiki gece yarisina kadar Cafe´de oturduk. Yarin sabah erken kalkmayacagimiz icin bu aksamin keyfini cikardik..
Bu sokakta o kadar cok animiz varki, cok seviyorum...

Burasi benim ogullarima hamileyken rutin kontrollerime gittigim ebemin bulundugu yer..

Cocuklar icin yapilmis kum oyun alaninda oynayan bizim oglanlari ellerinde supurgelerle gorunce sasirdim, meger kapisinin onunu temizleyen bir bayana yardim etmek istemisler:)

Su icen kopegi seven, birara ayagindaki terligi almak ve oynamak isteyen kopegi seven Can..

Benim vazgecemedigim agac altindaki oturma yerim..

Surekli iceriye girip kurabiye isteyen Can..ve kitaplarima goz gezdiren ve sicacik cikolata icen ben..

Terliklerini cikarip yuruyen Can halinden cok memnundu..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder