15 Ağustos 2011 Pazartesi

Alacati

Dun Kose Kahve´nin onunden gecerken her aksam oldugu gibi sahiplerine selam vermek uzereyken ayagimin takilmasiyla yere dusen ben ve benim ustume dusen Can´in yardimina gelen sahibesi aglayan Can´i sakinlestirmek icin cok komik dustugumuzu soyleyince Can birazda olsa aglamayi birakti. Bugunde sis ayak ve bacakla  ayak bilekligi yardimiyla yurumeye  calistim...





Gece gunduz Kumru yemekten bikmayan Cem..tursu yemekten bikmayan Can...


onumuze her cikan tum sokak kopeklerini sevdik..




4 yorum:

  1. Mehtapcığım çok geçmiş olsun . Bu sana 2. yorumum internet bağlantım yine gidip gidip geliyor :( Kendine çok dikkat et ! Sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. Canim benim, cok sagol, duse kalka tatilimize devam:)sevgiler,

    YanıtlaSil
  3. nazar değdi heralde, çok çok geçmiş olsun sevgiler..

    YanıtlaSil
  4. Canim, saniyorum oyle gibi oldu, cunku herkes cocuklarla resim cektirmekten, ilgi gostermekten, konusmaktan, onlari sevmekten baska bisey yapmazlarken benimde o aradaki dikkatsizligime geldi ve dustum..

    YanıtlaSil